Claro Cafe se ghideaza dupa Ordonanta retur OUG 34/2014.

Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne folosind numarul de telefon 0721 232 865 sau la contact@clarocafe.ro, intr-un email cu titlul RETUR, comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

  • Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
  • Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator");
  • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

Deoarece nu avem contract cu Posta Romana, va rugam sa NU livrati prin Posta Romana. Societatea noastra nu va fi raspunzatoare pentru aceste colete.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea refuza primirea produselor in cazul in care acestea au fost returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor.

Claro Cafe nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

Vă rugăm citiţi cu atenţie informaţiile de retur înainte de a expedia un colet.

Contravaloarea returului

Contravaloarea produsului returnat poate fi restituita prin 2 metode
- Returnarea contravalorii intr-un cont bancar la alegerea dumneavoastra. Transferul banilor se va face in maximum 14 zile de la primirea produsului si procesarea returului. In cazul alegerii acestei metode, va rugam sa specificati in cadrul e-mail-ului contul IBAN si numele persoanei catre care sa va face transferul.
- Pastrarea acesteia de catre noi si folosirea acestui sold la plasarea unei comenzi noi. Urmand ca aceasta sa fie scazuta din aceasta.

Plata expeditiei de retur

Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;